Vi tror på att framgång skapas när passion och drivkraft möter teknik. Med rätt verktyg skapar vi på Juneporten möjligheter varje dag genom att skapa nytt liv i begagnade fordon och maskiner. Genom ett tätt samarbete mellan alla medarbetare och partners skapar vi en värdefull tjänst där vi samtidigt bidrar till en hållbar miljö.
Kundsupport / Administratör
Ta chansen till ett inspirerande jobb med stort ansvar och varierande arbetsuppgifter.
Arbetsbeskrivning
Att jobba som kundsupport / administratör innebär att du är verksamhetens spindel i nätet. Du hjälper våra kunder och säljare med frågor kring affärer och objekt samt underlättar vardagen för våra auktionsmäklare runtom i Sverige. I rollen ansvarar du för den första kundkontakten via inkommande samtal och hjälper kunder med frågor av både praktisk och teknisk karaktär. Du hjälper också till med andra administrativa uppgifter kopplat till affärer så som transporter och finansiering.
Under samtalen utför du en behovsanalys och informerar din kund om företagets tjänsteutbud för att leverera den bästa möjliga lösningen. Du kommer att vägleda kunderna på ett serviceinriktat och professionellt sätt och strävar efter att lösa kundens ärende i första kontakten.
Din profil
Vi söker dig som tidigare har jobbat med någon form av kundsupport och brinner för service. Du har förmågan att jobba såväl självständigt som i grupp och är van att ha många bollar i luften samtidigt. För att du ska trivas i rollen som kundsupport / Administratör tror vi att du är en problemlösare, prestigelös, nyfiken, bidrar med energi till gruppen och ställer frågor när det behövs. Vi söker dig som är driven och som trivs med att arbeta i högt tempo och i en fartfylld miljö. Du har en god kommunikativ förmåga, är engagerad, effektiv och kan prioritera när det behövs.
Om Juneporten
Juneporten är en nätauktion som ger såväl företag som privatpersoner möjlighet att sälja sina fordon, maskiner och redskap genom auktion. Vi tror att affären ska vara flexibel och anpassningsbar, något vi möter genom att låta verifierade säljare publicera auktionerna helt själv, när det passar dem. Företaget består av målinriktade människor som sprider mycket positiv energi i kombination med att jobba mot tydliga målsättningar. Vi ser att vi jobbar i en utvecklande miljö med högt i tak och lyhördhet för nya idéer och förbättringar.
Om anställningen
Vi värdesätter våra medarbetare. Därför erbjuder vi flera attraktiva möjligheter, tryggheter och förmåner. Tjänsten bedrivs i våra toppmoderna lokaler i centrala Jönköping.
Ansök tjänsten
Om du tror att du har vad som krävs för att lyckas i rollen som Kundsupport/Administratör och vill bli en del av vårt team, skicka din ansökan i formuläret nedan.